Spletna prodaja je v porastu. Vse več je ljudi, ki izdelkov ne kupujejo le lokalno, temveč s pomočjo spleta poiščejo najboljšo kakovost po najbolj konkurenčni ceni. Če spletne prodaje nimate, ste zato v podrejenem položaju. Ponujate lahko tako kakovost kot ugodno ceno, a potrošniki za to ne vedo, predvsem pa nimate možnosti delovati globalno. Omejeni ste na majhno tržišče, namesto, da bi proizvode ponujali vsemu svetu ali vsaj celotni Sloveniji.
Kakšne prednosti nudi izdelava spletnih trgovin?
Izdelava spletnih trgovin razširi vašo prodajno mrežo. Prav vsem je na dosegu roke oziroma na dosegu klika – kupcem se ni treba voziti od daleč, naročajo lahko tudi z drugega konca sveta.
Če je izdelava spletnih strani kakovostna, so izdelki vedno predstavljeni v najboljši luči in za najmanj denarja. Ni vam potrebno imeti poslovnega prostora in polic, kamor jih boste zložili. Predstavite jih v besedi in sliki. Prodajni prostor na spletu je v primerjavi s fizično trgovino izjemno poceni!
Spletna prodajalna ne zahteva veliko osebja. Manjšo spletno prodajalno brez težav vodi en posameznik. Iskanje trgovcev za izmensko delo in delo ob vikendih je nepotrebno.
Tudi z administracijo in financami je precej manj dela-. Izdelava spletnih trgovin v povezavi z računovodskim programom poskrbi za vse – za jasno stanje izdelkov in naročanje, za izstavljanje računov in dobavnic, za sprotno knjiženje …
Kakšna naj bo izdelava spletnih trgovin?
Pri izdelavi spletnih trgovin je potrebno imeti v mislih predvsem funkcionalnost. Strani morajo biti uporabniku prijazne in ga čim bolje usmerjati k cilju, torej k nakupu. Profesionalna izdelava nudi v ta namen kar veliko orodij, ki jih je potrebno izbrati glede na specifike posamezne spletne prodajalne. S podjetjem, ki se mu bo naročila izdelava spletnih trgovin, se torej posvetujte o tem, katere funkcije strani so najbolj priročne oziroma katere olajšajo nakup uporabnikom in odvečno delo tudi vam. Zapletene spletne trgovine, ki od vas zahtevajo, da ste ves čas pozorni na podrobnosti, se ne obnesejo – čim več stvari naj bo avtomatiziranih.
Kaj pa videz? Ta naj bo všečen, a preprost. Izogibajte se množici grafičnih elementov, ki služijo zgolj popestritvi videza, saj so pogosto moteči, poleg tega pa lahko tudi upočasnjujejo delovanje spletne trgovine. S tem pa ima kupec čas, da si premisli …