Najnovejši igri iz serije Call of Duty, ki je na voljo na vseh platformah, napovedujejo izjemen zaslužek – Strelske igre so čedalje krajše
Na policah virtualnih in običajnih trgovin se je znašla ena najbolj pričakovanih računalniških iger vseh časov, Call of Duty: Black Ops.
Gre za najnovejši naslov iz uspešne strelske serije Call of Duty, ki je prevzela igralce na vseh platformah, od osebnih računalnikov prek konzol do pametnih telefonov. Njeni ustvarjalci iz skupine Treyarch pričakujejo, da se bo odrezala vsaj tako dobro, če ne še bolje, kot njena predhodnica s podnaslovom Modern Warfare 2, ki je prinesla več kot milijardo dolarjev, s čimer se je uvrstila v elitni milijardni klub zabavne industrije, kjer ji delata družbo Titanic Jamesa Camerona in Thriller Michaela Jacksona.
Dogajanje v streljačini, ki je na voljo za osebne računalnike in za napredne konzole, kakršni sta Microsoftov Xbox 360 in Sonyjev Playstation 3, je postavljeno v šestdeseta leta dvajsetega stoletja, ko je bila hladna vojna na vrhu. Igralci bodo lahko v vlogi Cijinega operativca ali pripadnika specialnih enot ameriške vojske opravljali naloge v Vietnamu in na ozemlju tedanje Sovjetske zveze – iskali bodo načrt za sovjetsko kemično orožje. Na voljo bodo tudi štiri nove oblike večigralstva, ki bodo ponujale možnost stav na zmago z virtualnim denarjem.
Call of Duty: Black Ops (Klic dolžnosti: črne operacije) je zadnji iz vrste obetavnih prodajnih igričarskih uspešnic, izdanih v predbožičnem času. Halo Reach, izdano ekskluzivno za Xbox 360, so že prvi dan prodali v 300.000 izvodih, zadnja izdaja Medal of Honor, tradicionalne tekmica serije Call of Duty, pa se je na policah znašla pred nekaj tedni. A dosedanje številke povedo, da Medalji časti ne gre tako, kot so pričakovali, predvsem zaradi slabših ocen. Po besedah Piersa Harding-Rollsa, analitika pri družbi Screen Digest, se igre, ki ne dobijo ocene nad 80 ali 90 odstotkov, pač ne prodajajo tako dobro in Medal of Honor jih je v ključnih spletnih in tiskanih igričarskih revijah dobil manj kot 80, najnovejši Call of Duty pa približno 90 odstotkov ali več.